mandag 22. februar 2010

Kurs i Molde

Jeg var en av deltakerne på 2.0-kurset i Molde 19. februar 2010. Jeg stilte med ganske så blanke ark, men med god hjelp fra kursholdere (og sidemann!) greide jeg å opprette og redigere en blogg. Informasjonen fra kursholderne gikk nok tildels litt raskt, eller - det var nok jeg som hadde problemer med å følge med i dette, som for meg var nytt. Iallefall - jeg føler at jeg lærte å håndtere bloggen til en viss grad, og ikke minst oppdaget jeg at sosiale medier vil bli stadig mer betydningsfulle når det gjelder å nå publikum.

1 kommentar:

  1. Signy - nå var jeg på veg inn på kontoret ditt for å si at jeg er mektig imponert over bloggen din - men så gikk det plutselig opp for meg at at beskjeden selvsagt må overbringes digitalt!Det er ikke så greit for oss som er født analogt å forstå og finn fram i den skumle digitale verden - jeg famler ihverftall. Er ellers enig i at unge Vestad er flere båtlengder framom oss!
    Terje

    SvarSlett